Sayyac Kasıyormu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sayyac Kasıyormu ?
7
●
374
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sayyac Kasıyormu ?
06-12-2009, 01:14:43
#1
TeXaS
Arkadaşlar Sayyac kodu bulunan sitelerinizde şuan kasma var mı
06-12-2009, 01:15:25
#2
Dtractus
Üyeliği durduruldu
evet, var.
06-12-2009, 01:16:52
#3
Doogle
ayrıca sayyac da acılmıyor.
06-12-2009, 01:17:00
#4
Crazy
Sayyac'ın sitesi açılmıyor o yüzden sanirim.
06-12-2009, 01:17:14
#5
Sedat Tekin
benim sitelerimde herhangi bir problem görünmüyor.
06-12-2009, 01:18:51
#6
yakamoz01
benim siteler de açmıyor sunucu da. çıkışlarla ilgili olabilir mi acaba
edit sunucu geldi....
06-12-2009, 01:23:07
#7
TeXaS
düzeldi
07-12-2009, 18:46:57
#8
CaLViN
ttnet yurtdışı çıkışları 45 dakika kadar gitti.
yaşadığınız sorun bu yüzden.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler