• 06-12-2009, 01:14:43
    #1
    Arkadaşlar Sayyac kodu bulunan sitelerinizde şuan kasma var mı
  • 06-12-2009, 01:15:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet, var.
  • 06-12-2009, 01:16:52
    #3
    ayrıca sayyac da acılmıyor.
  • 06-12-2009, 01:17:00
    #4
    Sayyac'ın sitesi açılmıyor o yüzden sanirim.
  • 06-12-2009, 01:17:14
    #5
    benim sitelerimde herhangi bir problem görünmüyor.
  • 06-12-2009, 01:18:51
    #6
    benim siteler de açmıyor sunucu da. çıkışlarla ilgili olabilir mi acaba

    edit sunucu geldi....
  • 06-12-2009, 01:23:07
    #7
    düzeldi
  • 07-12-2009, 18:46:57
    #8
    ttnet yurtdışı çıkışları 45 dakika kadar gitti.
    yaşadığınız sorun bu yüzden.