• 01-02-2006, 21:30:24
    #1
    İnternetin tarihi çağlarında şöyle bir nostalji yapmak istiyorsanız archieve.org'a gitmenize gerek yok. Nijeryanın resmi alan adı kayıt etme sitesi olan http://www.intnet.ne/ 'ye uğramanız yeterli. 9 yaşındaki kardeşime söylesem daha iyisini yapar herhalde. Site 10 yıllardır güncellenmemiş olsa gerek. Üstte verilen Tel numarasının 6 haneli olduğu da gözlerden kaçmıyor. Bunlara baktıkça insan biz neymişiz(!) deyiveriyor.
  • 01-02-2006, 21:36:24
    #2
    öyle deme pr6 site
  • 01-02-2006, 21:37:55
    #3
    Misafir
    email.gif i çaldım sitede kullancam

    23 Aôut 1998

    yuh o tarihten beri güncellenmemiş

    internet tarifesinde telekomla yarışıyo

    http://www.intnet.ne/tarifs.html
  • 01-02-2006, 21:39:20
    #4
    hehe

    konu dışı : bu arada aklıma geldi az önce manyak bi sponsor buldum tıklama başı 1$ veriyo. manyak bi yer ama ufak bi sorunu var. ödeme yapmıyo. herhalde problem olmaz o da
  • 01-02-2006, 21:40:22
    #5
    Sayacı da var abisi, linkexchange'den. Muhtemelen "Bu site 425158 kişi tarafından ziy.ed." şeklinde bir şeyler yazıyordur oarada.

    Alıntı
    pr6
    PR6'mı, aceba text link için ne kadar istiyordur bunlar?
  • 01-02-2006, 21:41:53
    #6
    Misafir
    40.000 fefe istiyo az önce sordum

    sanırım gazoz kapağı gibi bişe
  • 01-02-2006, 21:41:55
    #7
    Bayaa bi Konu Dışı:
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    hehe

    konu dışı : bu arada aklıma geldi az önce manyak bi sponsor buldum tıklama başı 1$ veriyo. manyak bi yer ama ufak bi sorunu var. ödeme yapmıyo. herhalde problem olmaz o da
    Yapma yaw, 1$ ha, hemen üye olalım. Ödeme yapmasa da olur, önemli olan panelde tıklama başına 1 dolar kazandığını görmek, arkadaşlara gösterir hava atarız
  • 01-02-2006, 21:44:39
    #8
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    email.gif i çaldım sitede kullancam
    23 Aôut 1998
    http://www.intnet.ne/tarifs.html
    Yok zeynel bence o tarihten bu yana ziyaretçi sayısını göstermek için yazmış bunu. Ama site kaynağındaki aşağıda yazılı olan kod sitenin güncelliği hakkında sanırım size bir fikir verecektir.

    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 2.0">
  • 01-02-2006, 22:02:12
    #9
    peki siz hayatınızda hiç domain söktünüz mü ?

    sökmek için buraya bakın ;

    http://nic.se/