• 01-02-2006, 22:04:39
    #10
    Misafir
    http://www.intnet.ne/equipe.html

    Kadro saglam
  • 01-02-2006, 22:12:08
    #11
    Misafir
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 3.0">
  • 01-02-2006, 22:17:42
    #12
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 3.0">
    http://www.intnet.ne/equipe.html için:
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 1.1">

    http://www.intnet.ne/
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 2.0">

    http://www.intnet.ne/internet.html için:
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">

    Sitenin gelişimi adım adım görülüyor.
  • 01-02-2006, 22:57:06
    #13
    Misafir
    bu arada .ne uzantısıda guzelmıs

    www.aradigin.ne gıbı domaınler ıcın olagan

    2.ci be faciası oılabılır D:
  • 02-02-2006, 05:41:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi bu siteyi yapan adam, ben webmasterim diye ne kadar para almıştır bea hülümetten Nijeryada yaşamak vardı bir kaç aylığına
  • 02-02-2006, 15:16:15
    #15
    Misafir
    adamlarda para denen olay yok

    gazoz kapağı veriyolar
  • 02-02-2006, 15:20:46
    #16
    EFE
    Misafir
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    adamlarda para denen olay yok

    gazoz kapağı veriyolar
    +985612132
  • 02-02-2006, 19:17:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Olsun onların gazoz kapağıyla Nijeryada iyi bir arsa alır geleceğe yatırım yapardım
  • 02-02-2006, 19:43:04
    #18
    Misafir
    KaaN adlı üyeden alıntı:
    Olsun onların gazoz kapağıyla Nijeryada iyi bir arsa alır geleceğe yatırım yapardım
    orda arsa yok

    gazoz kapaklarıyla yapılmış evlerde kalıyosun