https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...i-yayinda.html bu scripti siteme kuramadım kurmayı bilen biri varsa pm atsın
Lütfen arkadaşlar çok uğraştım olmuyo bilen biri yaparsa çok sevinirim