• 23-11-2009, 11:59:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar , Sitemin kodlarına virüs bulaşmış kodları sildiğim halde tekrar bir yerden yeniliyor.Makinamada format attım şuan virüs yok fakat Google saldırgan site olarak belirlemiş sitemi,bu olaydan nasıl kurtulup kodları temizleyebilirim?
  • 23-11-2009, 12:03:50
    #2
    Ftp programında şifreni kayıtlı tutma.. FTP şifreni değiştir. Google webmaster tools ve bir site daha vardı ikisinde de sitemi temizledim gibisinden bildiride bulun 2-3 gün içerisinde kaldırırlar herhalde..
  • 23-11-2009, 12:09:38
    #3
    Knightz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ftp programında şifreni kayıtlı tutma.. FTP şifreni değiştir. Google webmaster tools ve bir site daha vardı ikisinde de sitemi temizledim gibisinden bildiride bulun 2-3 gün içerisinde kaldırırlar herhalde..
    Evet google hesabından giriş yapıp eğer kayıtlıysa zaten uyarı verir, eğer kayıtlı değilse siteni webmaster tools'ta kayıt ettir, meta kodu falan ekliyorsun basit birşey zaten sonrada onayla diyip onaylıyorsun. Ondan sonrada çıkan uyarıdaki formdan "I cleaned malware." gibisnden yazıyı gönder. Max. 1 günde düzeltirler.
  • 23-11-2009, 17:27:18
    #4
    Teşekkürler arkadaşlar çok sağolun.