• 30-01-2006, 02:41:08
    #1
    Arkadaşlar webmasterler.net domainine webmaster forumu açmay planlıyorum. Yalnız tam olarak bi türlü karar veremedim. Bu konuda sizlerin değerli görüşlerini alabailirmiyim?

    Edit: Site şu anda aktif değil
  • 30-01-2006, 02:43:07
    #2
    Onayvar. ben iyinet,r10,webmasterler oraya'da takılır elimden geldigimi yaparım
  • 30-01-2006, 03:05:55
    #3
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    Onayvar. ben iyinet,r10,webmasterler oraya'da takılır elimden geldigimi yaparım
    Teşekkür ederim
  • 30-01-2006, 03:47:56
    #4
    aç tabi
    ama sende rep olayını kaldırma yaw
  • 30-01-2006, 03:51:19
    #5
    Misafir
    kurmus bile siteyi, lisans aldinmi?
  • 30-01-2006, 03:54:37
    #6
    waresin her türlüsü elimde mevcut ama bu projeyi uzun vadeli düşünüyorum o yüzden herşeyim hazır.Lisans vb. sorunlar yok şimdilik
  • 30-01-2006, 03:58:26
    #7
    üye olduk kardeş elimizden geleni yaparız
  • 30-01-2006, 04:01:38
    #8
    Misafir
    kategoriler acilirsa bizde mesajlara baslariz
  • 30-01-2006, 04:01:39
    #9
    yakese adlı üyeden alıntı:
    üye olduk kardeş elimizden geleni yaparız
    Teşekkür ederim, eline sağlık