Sizin Görüşleriniz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizin Görüşleriniz?
22
●
1.474
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sizin Görüşleriniz?
1
2
3
30-01-2006, 18:48:26
#19
zeynelkoc
Misafir
http://webmaster.zone.org
en iyi kategoriler bence burada
(ben yaptım diye söylemiyom
)
30-01-2006, 18:50:38
#20
marzenbecher
açmadı bende.
30-01-2006, 22:21:39
#21
TrueLove
marzenbecher adlı üyeden alıntı:
açmadı bende.
Bi takım hatalar vardı onları düzelttim, şimdi açılıyor.
30-01-2006, 23:50:28
#22
TrueLove
Kendime ait sunucum var savvisde makina fena değil ama uzun zamandır açık duruyo biraz kasılmış olabilir.
31-01-2006, 02:29:44
#23
TrueLove
konunun devamı burdan takip edebilirsiniz:
https://www.r10.net/showthread.php?t=5058
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler