• 13-11-2009, 14:00:52
    #1
    sitemde 4images scripti kurulu.

    Üyelerin fotoğraf göndermesini istiyorum fakat benim onayımdan geçtikten sonra fotoğraflar sitede görünsün ya da görünmesin.

    bunu yapma şansım var mı?

    ilginize teşekkürler
  • 13-11-2009, 14:07:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    admin paneline gir kategori düzenle seceneği var sol üstte ona tıkla ve aşağıda yükleme seçeneğini "kayıtlı kullanıcılar" olarak ayarladınmı işlem tamamdır

    Oradaki ayarlardan sadece direk yükleme seceğini "yönetici" yapar ve normal yüklemeyide "kayıtlı kullanıcılar" olarak ayarlarsan, siteye herkez resim yukler ama onayın olmadan yayınlanmaz
  • 13-11-2009, 14:10:23
    #3
    _TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneline gir kategori düzenle seceneği var sol üstte ona tıkla ve aşağıda yükleme seçeneğini "kayıtlı kullanıcılar" olarak ayarladınmı işlem tamamdır

    Oradaki ayarlardan sadece direk yükleme seceğini "yönetici" yapar ve normal yüklemeyide "kayıtlı kullanıcılar" olarak ayarlarsan, siteye herkez resim yukler ama onayın olmadan yayınlanmaz
    budur
  • 13-11-2009, 14:28:14
    #4
    _TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneline gir kategori düzenle seceneği var sol üstte ona tıkla ve aşağıda yükleme seçeneğini "kayıtlı kullanıcılar" olarak ayarladınmı işlem tamamdır

    Oradaki ayarlardan sadece direk yükleme seceğini "yönetici" yapar ve normal yüklemeyide "kayıtlı kullanıcılar" olarak ayarlarsan, siteye herkez resim yukler ama onayın olmadan yayınlanmaz

    ben bu seçeneği gördüm işkillendim.

    kayıtlı kullanıcılar diyince sanki tüm kayıtlı kullanıcılar yüklüyor anında görünüyor diye yapmadım. Site atatürk sitesi o yüzden benim onayım olmadan geçmesin istedim.

    Bu seçenek ise hemen yapıyorum teşekkür ettim ilgine.
  • 13-11-2009, 17:36:35
    #5
    Peki şuradaki kısmı nasıl değiştirebilirim. Yani Türkçeleştirebilirim. İmaj yerine Resimler yazmak istiyorum. Yeri bulamadım temada maalesef.



    Bir de şu üst kısma Fotoğraflarla Dünden bugüne atatürk kısmının yerine Resim nasıl koyabilirim banner tarzı birşey.

    Bir de son olarak sol tarafta menünün altına doğru beyaz olan yere ve üstteki büyük bannerin altına 2 adet adsense kodu koymak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim.

    Şimdiden teşekkürler