arkadaşlar webloader v5 kullanıyorum bugün sitemap yapıp google a gönderiyim dedim gönderdim 2dk sonra hata verdı sitemapı inceledigimde ilginc birsye gördüm
sitemap.php veya nasilsa acip tam yerini bul ve / ekle
kardesım bende işte nerden eklıyecegım diye konu actım sitemap sildim yenıden oluşturdum linkler böyle cıkıyor yanı elimde olan bişi değil bu hatayı aldıgım linkleri düzenlesem yenı linklerdede cıkıyor anlandınmı arkadaşım