Arkadaslar firefox son günlerde çok ağırlastı bende chrome u denemeye karar verdim ama google toolbar chromda çalışmıyor, saçma değilmi? kendi toolbar'ınız kendi browserınızda çalışmıyor, bu arada firefoxun aşırı ağırlasması sizdede var mı? optimize etsek düzelirmi acaba?