arkadaşlar ssk.gov.tr ye girebiliyorum sorun yok ancak
http://obt.ssk.gov.tr/OnlineTahsilat/default.aspx
sayfasına firefoxtan bağlanamıyorum
sorun ne olabilir ?
SSK.GOV.TR Sorunu
2
●930
- 26-04-2007, 22:24:18sanmıyorum 2 gündür aynı. www ye girebiliyorum alt alan adına giremiyorum çok ilginç. zaten site yenilenmiş sosyal sigortaları , sosyal güvenlik kurumuna yönlendiriyor bağkur,ssk... yı aynı site altında toplamaya çalışıyorlar sanırım ama benim bir yolunu bulup girmem lazım