• 26-04-2007, 21:23:49
    #1
    arkadaşlar ssk.gov.tr ye girebiliyorum sorun yok ancak

    http://obt.ssk.gov.tr/OnlineTahsilat/default.aspx

    sayfasına firefoxtan bağlanamıyorum

    sorun ne olabilir ?
  • 26-04-2007, 21:26:29
    #2
    Yoğunluktan girmiyordur.
  • 26-04-2007, 22:24:18
    #3
    sanmıyorum 2 gündür aynı. www ye girebiliyorum alt alan adına giremiyorum çok ilginç. zaten site yenilenmiş sosyal sigortaları , sosyal güvenlik kurumuna yönlendiriyor bağkur,ssk... yı aynı site altında toplamaya çalışıyorlar sanırım ama benim bir yolunu bulup girmem lazım