Merhaba arkadaşlar yeni hazırladığım bir site düşündüğümden fazla telep gördü ve destekleyen bir çok host firması çıktı ortaya. şimdi banner yapacam ama aklımdaki şu üst kısıma bir menü koyarım minik, küçük orta boy vb.. çeşitli ebatlarda banner koyarım ve isteyen kendisine hangisi uygun ise alır..
İşte sorum da bu zaten bu konuda pek bilgim yok hani mutlaka standart bazı değerler vardır.
100 x 60 (misal) gibi
Bu tarz bazı büyüklükler verebilirseniz çok sevinirim..
Saygılarımla,
Bannerler hakkında bir soru
2
●415
- 25-04-2007, 10:17:22
- 25-04-2007, 10:27:46Peki aklıma bir şey geldi. hani adsensede tavsiyeler varya. örnek firefox. orada baya bir ebat vermişler. onları baz alıp birşeyler üretsem mantıklımı?
Saygılarımla,