• 28-01-2006, 02:07:22
    #10
    attım...........
  • 28-01-2006, 02:08:47
    #11
    Misafir
    olm hıyarmısın sana demedim ben
  • 28-01-2006, 02:08:58
    #12
    yaw user cekmek icin wares olayına daliyor millet yazığımız/yazdırdığımız scriptler bile warese düşüor. Varmı bundan otesi
  • 28-01-2006, 02:11:40
    #13
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    yaw user cekmek icin wares olayına daliyor millet yazığımız/yazdırdığımız scriptler bile warese düşüor. Varmı bundan otesi
    ya ben zaten ona bi şe demiyorum. elbette hiti bu çekiyor.

    ama gelip de başınıza böyle bir şey geldiğinde buraya yazmak ne mantık ?

    adamlara ne cevap verecen ? hitim artsın diye izin verdim mi diyecen ?

    yasal değil. her türlü şeyi yaparlar. bu kadar basit. bunu da marifetmiş gibi buraya yazmanın hiç bir anlamı yok.
  • 28-01-2006, 02:12:10
    #14
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    olm hıyarmısın sana demedim ben
    hıyar mısın ? yok canım estafurullah.
  • 28-01-2006, 02:43:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Dava açar senin topuğuna sıktırır v.s. ama siteyi kapattıramaz blöf yapıyor
  • 28-01-2006, 02:43:17
    #16
    Ya bi pok yapamazlar


    Gecenlerde herkes bilir bir ajans cogu kisiye mail atmıstı sitelerimizde bulunan bazı manken resimleri hakkında kaldırın komple filan cogu kişi tirsip kaldırdı ben gittim firmaya tel actım o bayana onume geleni soyledim dava acmazsa gidip 15aynı site yapacagımı soyledim Ne oldu özür diledi yarın ben sizinle mailleşirim filan oyle kaldı. Bunlar biryerlerden bişey duyuyor sanıyorlar herkes kek , size dava açsalar bile paşalar gibi git mahkemene yada olmadı zaten onceden mahkemeden uyarı geelcektir kaldırıdıgın taktirde sorun yok.

    Muyap olayı cok farklı ama bunlarınki basit bir olay.