Ya bi pok yapamazlar
Gecenlerde herkes bilir bir ajans cogu kisiye mail atmıstı sitelerimizde bulunan bazı manken resimleri hakkında kaldırın komple filan cogu kişi tirsip kaldırdı ben gittim firmaya tel actım o bayana onume geleni soyledim dava acmazsa gidip 15aynı site yapacagımı soyledim Ne oldu özür diledi yarın ben sizinle mailleşirim filan oyle kaldı. Bunlar biryerlerden bişey duyuyor sanıyorlar herkes kek , size dava açsalar bile paşalar gibi git mahkemene yada olmadı zaten onceden mahkemeden uyarı geelcektir kaldırıdıgın taktirde sorun yok.
Muyap olayı cok farklı ama bunlarınki basit bir olay.