• 03-11-2009, 16:39:50
    #1
    arkadslar.pc programlama 2.sınıf öğrencisiyim ve artık web alanında kendimi geliştirmek ve projeler yapmak istiyorum.
    BiR Web sitesi oluşturma aşamaları nelerdir?
    yardımcı olursanın sevinirim.teşkkrler.
  • 03-11-2009, 16:58:31
    #2
    Bence kendini öncelikle html ve css konusunda geliştirmelisin, daha sonrada kendine özgün bir tema yaparsın. WordPress ile de kendine kişisel blog açar kendi yazılarını yayımlarsın, böyle böyle gelişirsin. Ama (bence) ilk adım, html ve css'dir. Bu işte daha profesyonel daha bilgili arkadaşlarında yorumlarını dikkate almanı öneririm.
  • 03-11-2009, 17:02:05
    #3
    ewet.haklısın biliorm suan html basladım calısmalara ve flash ,photoshop dersleride görüorum tabikide.hoca html , flash , photoshop ve 3 dmax kullanın demişti. sizce ilk aşamam ne olmalı ?
  • 03-11-2009, 17:06:35
    #4
    frontpage ile başla.
  • 03-11-2009, 17:13:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aşağıdaki linkleri takip et güzel kardeşim sana faydalı makaleler mevcut.kafanda canlandırabilirsin.

    https://www.r10.net/php/471210-progra...il-birsey.html
    http://www.oguzkoc.com.tr/kimdir-bu-...-sektormu.html
  • 04-11-2009, 01:07:24
    #6
    THR
    Üyeliği durduruldu
    ciaat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewet.haklısın biliorm suan html basladım calısmalara ve flash ,photoshop dersleride görüorum tabikide.hoca html , flash , photoshop ve 3 dmax kullanın demişti. sizce ilk aşamam ne olmalı ?

    3dmax ı napacaksın web tasarımda?
  • 04-11-2009, 01:14:48
    #7
    program olarak ps & dw yeterli yeni başlayan biri için
  • 04-11-2009, 13:46:59
    #8
    hoca görsel bir site istedi animasyonun olduğu çok canlı bir site onun için