Konu
Web Master'lıkta ilk Adım
03-11-2009, 17:02:05
#3
ciaat
ewet.haklısın biliorm suan html basladım calısmalara ve flash ,photoshop dersleride görüorum tabikide.hoca html , flash , photoshop ve 3 dmax kullanın demişti. sizce ilk aşamam ne olmalı ?