Bu Komut Çalışır mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Komut Çalışır mı?
2
●
458
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu Komut Çalışır mı?
23-04-2007, 23:37:14
#1
Gmail
Üyeliği durduruldu
Sevgili Arkadaşlar Aşağıdaki Komut Çalışır mı?
*/31 * * * * mysqldump --opt -uusername -ppassword -h yourMySQLHostname dbname > output.sql
Cron Tab a Ekleyince...
23-04-2007, 23:38:54
#2
LuGeLaS
Misafir
başındaki yıldızlar nedir ?
mysqldumptan sonrası sorunsuz çalışır
24-04-2007, 00:02:02
#3
Gmail
Üyeliği durduruldu
Zamanlanmış Görev.
Bu Komut İle 30 dk da Bir Otomatik DB Yedeğini Almasını Sağlayabilir miyim?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler