• 29-10-2009, 16:04:39
    #1
    Yaklaşık bi yarım saattir sitelerimdeki adsense reklamları gözükmüyor aynı problemi yaşayan var mı ? Yeni reklam oluşturdum onlarda görünmüyor
  • 29-10-2009, 16:06:30
    #2
    Geçmiş olsun, içerikten dolayı ban yemişsindir. Adsense'ye üye olduğun mail kutunu kontrol et ve acıklı sonla tanış. Aynı hisssi bende yaşadım çünki
  • 29-10-2009, 16:06:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    benim sitede sorun yok
    edit: ban yeyince ilk belirti öylemi oluyo
  • 29-10-2009, 16:07:04
    #4
    https://www.r10.net/adsense-ve-ben/48...ozukmuyor.html
    Bendede aynen öyle hocam yarım saattir yok:S
  • 29-10-2009, 16:16:15
    #5
    Geçen hafta bende de aynı şey oldu. Ve ilginçtir sadece benim pc de görünmüyordu.Başka pclerde görünüyordu. 2-3 gün sonra düzeldi. Pc nizdeki bir program falan engelliyor olabilir. Başka bir bilgisayardan baktırın bir de
  • 29-10-2009, 16:25:38
    #6
    Sanırım bahsettiğim sorun var . Eğer site imzanızdakiyse ben reklamlarınızı görebiliyorum


    edit: flood yapmadım benden önce yazılmış mesaj vardı.şmdi silinmiş.
  • 29-10-2009, 16:29:13
    #7
    evet imzanızdaki sitede google reklamları bendede görünüyor.
  • 29-10-2009, 16:30:09
    #8
    Yok hocam ilk olarak gmaile baktım zaten Allah'tan öyle birşey yok, evet imzamdaki sitede de var onları da göremiyorum, ya yeterki ben göremiyeyim önemli olan başkaları Umarım düzelir bi süre sonra, teşekkür ederim hepinize.
  • 29-10-2009, 16:32:12
    #9
    Valla bende 2-3 gün sonra düzelmişti..