• 22-04-2007, 19:36:49
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    extremede sorunmu var nedir arkadaşlar bugun 3 sitemdede hitleri saymadı çok çok az görünüyor
  • 22-04-2007, 19:40:39
    #2
    ref kısmında gelenler anlık görülüyor ama dediğin gibi hit kısmına yazılmıyor sabah baktığım yerde sayıyor...
  • 22-04-2007, 19:47:03
    #3
    oh be extremede sorun varmış

    bian hitlerimin yarı yarıya düştüğünü sanmıştım
  • 22-04-2007, 19:47:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya sinirimi bozdu benimde tam hafta sonu hitimizi bulacaz

    saymayacağı tuttu *** icadı
  • 22-04-2007, 20:45:55
    #5
    bende korktum
    hafta sonu daha çok girerlerdi
    en kısa zamanda düzelir insallah
  • 22-04-2007, 22:27:56
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar bende konu açtığıma bakmayın ödüm koptu ya oh bea sorun olduğu kesinleşti
  • 22-04-2007, 22:36:30
    #7
    ohh ben de rahatladım valla.
  • 22-04-2007, 22:46:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben açacaktım da sorun bi bende vardır sandım....

    Herhalde dedim domaini banladılar......
  • 22-04-2007, 22:49:18
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    extreme yamuk yapmaya başladı artık buna alternatif güzel bişe varmı google analystic trsi olsaydı keşke yada biri kulanmyaı baştan sona hayrına öretse 'de ona geçsek