• 22-04-2007, 22:49:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bende neden hitler az diye düşünüyordum
  • 22-04-2007, 22:56:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok mu bu extreme gibi kullanışlı başka bir sayaç.Google analytics çok kullanışsız.Tavsiyesi olan var mı.Zaten bu extreme in görüntüsünü sevmiyorum.
  • 22-04-2007, 22:57:58
    #12
    Bende bu konuyu açacaktım tam Fakat işin ilginci 3 sitemde durum normalken sadece 1 sitemde eksik sayıyo.Ref kısmında gelenler gözüküyo ama hit aynı
  • 22-04-2007, 22:58:46
    #13
    3973 de takılı kaldım öğrendiğim iyi oldu saol
  • 22-04-2007, 23:11:42
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bilen ve kullanan biri hayrına dualarımız ve replerimiz için en başından başka bir kişiye hit bilgilerimizi gösterebileceğimiz yollara kadar google analystici anlatsa ne güzel olur demi
  • 22-04-2007, 23:13:03
    #15
    ben de az önce nete girfdim hite baktım kalbim duracak gibi oldu
  • 22-04-2007, 23:21:58
    #16
    adsense ile karşılaştırınca bi işler olduğunu anlamıştım..
  • 22-04-2007, 23:31:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi bu konunun acılmasına cok sevindim evden cıkarken hit 2400 dü eve şimdi geldim 2700 korktum walla
  • 22-04-2007, 23:46:43
    #18
    Benimde hitim dünküyle aynı ama Adsense'de çok fark vardı bende güzel yerleştirme stratejilerime vermiştim demekki hit az sayılıyormuşda hitlerim yükselmiş