kendi sitelerime giriş yapamıyorum - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
kendi sitelerime giriş yapamıyorum
5
●
342
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
kendi sitelerime giriş yapamıyorum
28-10-2009, 00:56:55
#1
Buraxlee
yandakı net kafeden aldıgım bağlantım var . daha düne kadar girerken ben harıc herkes gırebılıyor sitelerime erişim sağlayamıyorum. firevall gibi birşey engel olmuş olabilir mi çözümö nerisi olan var mı
28-10-2009, 01:02:16
#2
nesoist
bendede olmuÅŸtu,host ÅŸirketine bildirdim,o halletti.
28-10-2009, 01:04:52
#3
Buraxlee
sunucu mu banladı nedir anlamadım .
28-10-2009, 01:10:04
#4
nesoist
sanırım sunucu banı.hostingcinin sitesinede giremiyordum.
28-10-2009, 01:22:16
#5
bydewa
modemi resetleyip ip değişmen lazım ama modem sende değilmiş, hostcuna söle banı kaldırsın yada cafeciye söle modem resetlesin.
28-10-2009, 11:48:31
#6
izmit_Lee
İnternet kafelerin ip si sabit olur moıdem reset ile değişmez hostcuna söyle banı kaldırsın
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler