• 28-10-2009, 00:56:55
    #1
    yandakı net kafeden aldıgım bağlantım var . daha düne kadar girerken ben harıc herkes gırebılıyor sitelerime erişim sağlayamıyorum. firevall gibi birşey engel olmuş olabilir mi çözümö nerisi olan var mı
  • 28-10-2009, 01:02:16
    #2
    bendede olmuÅŸtu,host ÅŸirketine bildirdim,o halletti.
  • 28-10-2009, 01:04:52
    #3
    sunucu mu banladı nedir anlamadım .
  • 28-10-2009, 01:10:04
    #4
    sanırım sunucu banı.hostingcinin sitesinede giremiyordum.
  • 28-10-2009, 01:22:16
    #5
    modemi resetleyip ip değişmen lazım ama modem sende değilmiş, hostcuna söle banı kaldırsın yada cafeciye söle modem resetlesin.
  • 28-10-2009, 11:48:31
    #6
    İnternet kafelerin ip si sabit olur moıdem reset ile değişmez hostcuna söyle banı kaldırsın