• 27-10-2009, 09:55:56
    #10
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğiniz şey nedir?
    kullanıcı(admin) dostu
  • 27-10-2009, 09:56:01
    #11
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğiniz şey nedir?
    Drupal 'ın kullanıcı dostu olmadığından bahsetmiş arkadaş.
  • 27-10-2009, 10:01:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Drupal 'ın kullanıcı dostu olmadığından bahsetmiş arkadaş.
    Bende eklenti türü felan sandım. Dışardan bakıldığında drupal öcü gibi duruyor ama prof iş çıkarmak isteyenler için drupal kadar kullanıcı dostu sistem yoktur
  • 28-10-2009, 15:09:52
    #13
    "Kullanıcı dostu değil" diye bir söylem tutturulmuş gidiyor. İyi güzel de, ben Drupal kullanıcısıyım ve kullanım konusunda bir sıkıntım yok. Yani benim açımdan Drupal, kullanıcı dostu

    Espri bir yana; "kullanıcı dostu" çok klişe bir ifade. Bir sistem için kullanıcı dostu değil demek, ya da yönetim arayüzü kötü demek çok birşey ifade etmiyor, basit kalıyor. Bunları örneklendirmek lazım. "Şunu yapmak istiyorum, ama çok uğraştırıyor", "şunu niye böyle yapmamışlar" gibi eleştiriler daha faydalı olacaktır.

    Bu arada şunu da hatırlatmak istiyorum. Önümüzdeki aylarda çıkacak olan Drupal 7 öncesinde, ciddi çalışmalar yapıldı, ciddi paralar harcandı. Baltimore ve Minessota üniversitelerinin laboratuarlarında kullanımı iyileştirmeye yönelik araştırmalar gerçekleştirildi ve bu araştırmalarla tespit edilen eksiklikler giderilmeye çalışıldı. Ayrıca yine kullanımın iyileştirilmesi için bir tasarım firmasıyla birlikte çalışıldı; bu sayede araştırmalardan elde edilen sonuçlar ve yeni tasarım fikirleri bu işin profosyonelleri sayesinde hayata geçirildi.

    Yapılan tüm bu çalışmalar, Drupal'in artık sadece esnek ve işlevsel değil, aynı zamanda son kullanıcılar açısından daha kullanışlı bir sistem sunmayı da hedeflediğininin göstergesi. Bu yüzden Drupal'i yakından takip edin derim