• 20-10-2009, 16:51:37
    #1
    Webmaster dostlar blogspot sitelerinde popup kod yerleştirmek için ne yapmak lazım bilgisi olan var mı ?

    Html kısmında eklemediğim yer kalmadı sürekli hata alıyorum.
  • 20-10-2009, 20:42:47
    #2
    yerleşim
    gadget ekle
    HTML/JavaScript
  • 20-10-2009, 23:37:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende bunu arıyordum