Blogspot Popup Yerleşimi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogspot Popup Yerleşimi ?
2
●
339
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Blogspot Popup Yerleşimi ?
20-10-2009, 16:51:37
#1
cnetworks
Webmaster dostlar blogspot sitelerinde popup kod yerleştirmek için ne yapmak lazım bilgisi olan var mı ?
Html kısmında eklemediğim yer kalmadı sürekli hata alıyorum.
20-10-2009, 20:42:47
#2
schreck
yerleşim
gadget ekle
HTML/JavaScript
20-10-2009, 23:37:09
#3
Lockam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende bunu arıyordum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler