Merhaba,
Site Adresi Üzerine Windows Live Admin Center'den Açtığım Hesaba Erişemiyorum.Giriş Mailimi ve Şifremi Giriyorum,Fakat Giriş Yapamıyorum.Bu Sorunu Nasıl Halledebilirim? Şimdiden Teşekkürler ..!
Windows Live Admin Center (Giriş Sorunu)
7
●607
- 07-10-2009, 18:37:58
- 08-10-2009, 19:24:45Niye Flood yapayım ben kardeşim,bak bakalım floodluk bir mesaj var mı?sanalpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2009, 14:21:01Hesabı silip, tekrar eklersen yeni şifre belirleyrek çalışır.. Maillerin felan gider ama.. MSN kullanılar gitmez.. Live.com masaüstü mail uygulaması var. Onu kullanırsan bundan maillerin silinme problemi ortadan kalkar..SimavGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şifremi unuttum seçeneğini denediniz mi? - 15-10-2009, 09:30:39Evetcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şifre Unuttum Şeceneği Yok Ki? Ayrıca Hesabı Nasıl Siliyoruz Live.Domains'den?axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle