• 15-04-2007, 15:45:09
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    can sıkıntısı tv yı dolaşıyordum digiturkde sinek tv yı açtım youtubede devamlı vıdeo yayınlayan elemanlsr var kım bunlar anlamadım devamlı bır muhabbettır gıdıyor .. tnıyan bılen varmı bu elemanalrı merak ettım

    (başlık yanlış oldu)
  • 15-04-2007, 18:36:29
    #2
    yok valla ben hiç duymadım... peki para alıyorlarmıymıs.