Program Sitesi Yaptım Truva Atı Salgılıyor? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Program Sitesi Yaptım Truva Atı Salgılıyor?
21
●
1.984
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Program Sitesi Yaptım Truva Atı Salgılıyor?
1
2
3
15-04-2007, 16:46:20
#19
HQoTB
Üyeliği durduruldu
Yedek alırsan sorunu tekrar yaşama şansın var.
yedeği nerden alıyorsun?
15-04-2007, 16:56:47
#20
XeroX_
yedek almadım eski yedeği attım ama yedeği genelde cpanel de backup dan alırım ve oradan atarım!
ama anlaşılan bizim virüs hostu yemiş bitirmiş şikayetler başladı !
ulaaaaaaaa hay ben rusların sülalesinin ........... !'
15-04-2007, 17:03:17
#21
HQoTB
Üyeliği durduruldu
yine ruslar hehehe
sen istersen bir hostcu ile görüş
15-04-2007, 17:53:35
#22
XeroX_
hostcu ile görüşecem de herif yerinde değil ki yav
yav bu rus denen yaratıklar neden bele şeyler yapiiiiiii bizim TÜRK hacker lara şikayet edecem arkideş yav!......
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler