• 05-10-2009, 21:40:11
    #19
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    digiklan abartma o kadarda videoları vidivododan çektimi domaini isimtescilden bile alsan hatta whois bilgilerin gerçek bile olsa bir şey olmaz.
    Dert video değil ki çoğu zaman.
    Kapatılan sitelerin de %99 u videolardan kapanmıyor.
    Adamlar ***** hit alabilmek için etiketle dolduruyorlar.
    Bu etiketler de komşunun kızından türbanlıya kuzenden yengeye tecavüze liseliye...
    Saydırmayın şimdi bana...
    Video koymayıp sadece hikaye koyanlar var. Vidivodo videolarına hard core ötesi etiket kasanlar var.
    Kapatılan sitelerin çoğu belirli kelimelerde çıkan o etikete sahip olan siteler.

    Bir de en gıcık olduğum şeyi yapmayın lütfen. Bir şey olmuyor demeyin. Yakalanmadığın sürece zaten adam öldürsen de bir şey olmaz. Bugüne kadar yakalanmayanlar sorun yaşamayanlar. Nasıl kimse sorun yaşamaz diyorlar.

    Böyle işi normalmiş gibi gösterip milleti özendirmeyi bırakın. Sizin bu yazdığınızı okuyan 14-15 yaşında çocuklar 1000 posta domain regletip 20 liralık hosting alıp p*rnocu olup çıkıyorlar.
    Bu sitede 18 yaşından küçük olup bir de utanmadan sitesinin girişine footerına 18 yaşından küçüklerin girmesi yasaktır yazan adamlar var.

    Böyle konularda birileri çıkıp normalmiş gibi gösterdiği için.
  • 05-10-2009, 21:48:17
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    adresini her şekilde buluyorlar başıma geldi üstleik cocuk müstehcenligiyle savcı karşısına cıktım sırf birisinin sitede arma yapıp bununda etikelerin kaydetmesinden kaynaklanıyor savcıya durumu anlattım allahdan anlayışlı birisiydi birşey olmadı işi bilmeyen bir savcıya denk gelirsen o kötü olur
  • 05-10-2009, 21:50:04
    #21
    Bırakın bu işleri temiz çalışın.

    ( ..bıraktım.. )
  • 05-10-2009, 21:51:27
    #22
    Bosver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresini her şekilde buluyorlar başıma geldi üstleik cocuk müstehcenligiyle savcı karşısına cıktım sırf birisinin sitede arma yapıp bununda etikelerin kaydetmesinden kaynaklanıyor savcıya durumu anlattım allahdan anlayışlı birisiydi birşey olmadı işi bilmeyen bir savcıya denk gelirsen o kötü olur
    peki baskın falan oldumu eve ? r10'da forumda bir kaç arkadaşın konusunda görmüştüm sendede oldu mu ?
  • 05-10-2009, 21:53:47
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki baskın falan oldumu eve ? r10'da forumda bir kaç arkadaşın konusunda görmüştüm sendede oldu mu ?

    hayır karakoldan birisi gleldi sadece acil karakola gelin diye bende işdeydim kardeşim gitmiş anlatmış olayı anında savcıyı aramışlar eve gidip pclere ek koyalımmı diye savcıda abisi gelsin onunda ifadesini alın sonra bakarız demişifademi verdim kendide görüştüm savcıyla sorun halloldu
  • 05-10-2009, 21:57:07
    #24
    digilkan hocamında söylediği gibi,yaşı küçük arkadaşları daha güzel bir şekilde para yapıp para kazanmayı öğretmek veya öğrenmesini sağlamak yerine kendilerine zararlı olan,kötü bir başlangıç kapısı söylemeyin.Bunun dini açıdanda günah olduğunu biliyorsunuz.

    Böyle bir yoldan başlamak yerine,güncel ve özgün bir blog açıp belli bir kelimede kasıp ads den güzel kazançlar elde edilebilinir.
  • 05-10-2009, 21:59:05
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    en iyisi legal site cünki ***** site hitlenince kapatılıyor 80k yı gecmiş yaklaşık 5 6 sitemde kapatıldı ben yaıyorum onlar kapatıyor onun icin ugraştıgına degmiyor legal legal legal dicegim en iyisi
  • 05-10-2009, 22:00:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bosver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi legal site cünki ***** site hitlenince kapatılıyor 80k yı gecmiş yaklaşık 5 6 sitemde kapatıldı ben yaıyorum onlar kapatıyor onun icin ugraştıgına degmiyor legal legal legal dicegim en iyisi
    Daha adulta tövbe ettin demi
  • 05-10-2009, 22:05:08
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha adulta tövbe ettin demi

    sitelerin kapatılmasından dolayı tövbe ettim yoksa gözümü korkutan başka birşey yok