peki baskın falan oldumu eve ? r10'da forumda bir kaç arkadaşın konusunda görmüştüm sendede oldu mu ?
hayır karakoldan birisi gleldi sadece acil karakola gelin diye bende işdeydim kardeşim gitmiş anlatmış olayı anında savcıyı aramışlar eve gidip pclere ek koyalımmı diye savcıda abisi gelsin onunda ifadesini alın sonra bakarız demişifademi verdim kendide görüştüm savcıyla sorun halloldu