hocam yapma gözünü sevem fazla abartı yok mu

***** site sahibi karakolluk olduktan sonra direk tecavüzcü , tacizci ,ırz düşmanı damgasınımı yiyor
Yazımı iyi oku. ***** site açtığın için karakola çektiklerinde göreceğin muameleden bahsetmedim.
Ama sen p*rno site açmaktan karakola git. İfade ver. Sonra senin muhitinde bir çocuk kaybolsun. Bak bakalım polis önce o semtte kimin kapısını çalıyor.
Böyle bir konu yüzünden karakola gitmek hakim, savcı ve polisin karşısına ileride her oturduğunda negatif kanaat oluşturacaktır.
Bu işi yapanların yaşı çok genç henüz. Çünkü internet yeni bir mecra. Ama yaşınız gelsin 30 a. Böyle hatalar yüzünden hayatta ne çok fırsatı kaçırabildiğinizi gördüğünüzde üzülürsünüz.