çok hafife alıyorsun... daha önce bu sebepten dolayı evi basılanları,pc lerine el konulanları duymadın,okumadın sanırım
hepsini okudum biliyorum da ama vardır onlarda bi şeyler bende ***** site yapıyorum devlet kapatıyor ama bi gün olsun polis filan evimi basmadı.