• 04-10-2009, 22:18:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba google'a sitemapimi yollamıştım hata falan yoktu.Şimdi siteyi botla güncelledikçe 150. satırda hata vermiş google öyle söylüyor webmaster araçlarında.Daha öncede başıma gelmişti bu olay firefoxta hata göremiyordum.Cromedede öyle.Ama internet explorer'da 400.satırda hata vermiş ondan sonra haritayı güncellememişti.Bu hatayı nasıl çözeceğimi bilemiyorum.Nasıl bulabilirim o satırı şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
  • 04-10-2009, 22:27:32
    #2
    sanırım aramızda hiç müneccim yok, adres olmadan sana nasıl yardım edebiliriz
  • 04-10-2009, 22:29:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sitem ***** o yüzden link vermedim mapte sorun yok zaten ama google webmaster araçlarından sitemapleri yollayınca böyle bir hata alıyorum 1 örnek

    "Çözümleme hatası
    Satır:20832
    Site Haritanızı okuyamadık. Tanıyamadığımız bir giriş içeriyor olabilir. Yeniden göndermeden önce lütfen Site Haritanızı doğrulayın."
  • 04-10-2009, 23:13:54
    #4
    tamam özelden map haritanızın adresi gönderirseniz bakıp hatayı çözebilirim.
  • 04-10-2009, 23:18:58
    #5
    Not defteri ile açıp

    CTRL + G yardımı ile 20832 satırı açıp orada yer alan kodu gönderirseniz bakalım.

    muhtemelen karakter hatasıdır.. € ß _-_ gibi..
  • 05-10-2009, 15:54:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam özelden map haritanızın adresi gönderirseniz bakıp hatayı çözebilirim.
    Özelden gönderdim hocam.
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not defteri ile açıp
    CTRL + G yardımı ile 20832 satırı açıp orada yer alan kodu gönderirseniz bakalım.
    muhtemelen karakter hatasıdır.. € ß _-_ gibi..
    Sitemapi script kendi oluşturuyor o yüzden satırları göremiyorsun.Ama dediğin karakterlere bakıcam şimdi.Pmde atıyorum hocam yardımcı olabilirsen sevinirim.
  • 05-10-2009, 15:58:34
    #7
    By_MEM0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden gönderdim hocam.
    Sitemapi script kendi oluşturuyor o yüzden satırları göremiyorsun.Ama dediğin karakterlere bakıcam şimdi.Pmde atıyorum hocam yardımcı olabilirsen sevinirim.
    sitemap.xml dosyasından bakacaksınız o satıra..
  • 05-10-2009, 15:59:35
    #8
    kodlama sorunu var arkadaşın, gerekli tavsiyeye yaptık bakalım denedikten sonra sonucu görelim
  • 05-10-2009, 16:02:05
    #9
    özelden gönderdiğiniz sitemapta bulunan hata kısmı;
    <loc>http://*****/******-******-****-0-gercek-izle-video5330.html</loc>
    tam olarak bu şekilde..
     bu kısmı silerseniz sorununuz düzelir..