• 14-04-2007, 13:47:55
    #1
    Bugun yeni siteme tracker koyayım dedim koydum test edeyim dedim istatistiklere bakıyordum aşağıda gördügünüz gibi dumur oldum

  • 14-04-2007, 14:03:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Acayip bir sinir oldum. Hemen kendi extremetracking ime baktım ama öle bişi göremedim. Şehirlerin çoğuna baktım daha öncedende rastlamamıştım eminmisin böle bişi gördüğüne kardeş ?
  • 14-04-2007, 14:08:56
    #3
    HQoTB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acayip bir sinir oldum. Hemen kendi extremetracking ime baktım ama öle bişi göremedim. Şehirlerin çoğuna baktım daha öncedende rastlamamıştım eminmisin böle bişi gördüğüne kardeş ?
    evet eminim

    eXTReMe Tracking
  • 14-04-2007, 14:09:43
    #4
    Üyeliği durduruldu


    San Stefano , Turkey ne oluyo acaba ? :S
  • 14-04-2007, 14:12:01
    #5
    o giren kişide benim zaten
  • 14-04-2007, 14:12:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Peki arkadaşlar siz hangi bölgede yaşıyorsunuz ?
  • 14-04-2007, 14:28:22
    #7
    Aydın/Kürtler yazıyor acaba böle bir semt mi var?
  • 14-04-2007, 14:46:42
    #8
    hata var galiba san franciscoda geçiyor.

    ama kürtler diye bir semt olabilir.

    belirsiz mail atalım extremeye.
  • 14-04-2007, 14:50:30
    #9
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hata var galiba san franciscoda geçiyor.

    ama kürtler diye bir semt olabilir.

    belirsiz mail atalım extremeye.
    benim bulundugum bölgede böyle bir semt yok ayrıca resimde deki kullanıcıda benim

    Sanırım site Türkiye'deki heryeri Kürtlerin olarak biliyor