• 30-06-2007, 16:40:26
    #19
    Misafir
    EjdeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir başlıkta yazmıştım ama önemli bir konu olduğu için ayırma gereği duydum, bildiğiniz başka şeyler varsa onları da paylaşırsanız güzel bir veri olur.
    1. Siteyi düzeltmeden önce bir notere gidip o günün tarihi ve saati ile ekran görüntüsünü alın, onaylatın.
    2. Loglarda tespit ettiğiniz IP'lerin çıktısını alın, IP'nin hangi servis sağlayıcısına ait olduğuna ait olduğunu da ekleyin. Onu da onaylatın. Birde log dosyasının bir yedeğini CD'ye çekin.
    3. Avukatınızla görüşün, servis sağlayıcısınında O saatler arasında o IP'den kimlerin girdiğine dair mahkeme kararı çıkarttırın
    4. Tüm bu belgelerle birlikte tespit edilen kişiye maddi ve manevi tazminat davası açabilirsiniz.
    Umarım kimsenin başına böyle bir olay gelmez, uğraşmak durumunda da kalmaz.
    arkadasim cok güzel yazmişsin fakat ayni ip onlarca kişi kullabiliyor. defalarca şahit oldum. ip den bulamazlar. suandaki senin kullandin ip bir kaç kişi daha kullanabiliyor. ben online oldum halde baska bir pc den benim ip aldini gordum. yani bu dedin biraz uygun değil.
  • 30-06-2007, 16:52:59
    #20
    taki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadasim cok güzel yazmişsin fakat ayni ip onlarca kişi kullabiliyor. defalarca şahit oldum. ip den bulamazlar. suandaki senin kullandin ip bir kaç kişi daha kullanabiliyor. ben online oldum halde baska bir pc den benim ip aldini gordum. yani bu dedin biraz uygun değil.
    Başka biri sizin IP'nizi aynı anda alamaz. 2. bir router(modem) üzerinden aynı ip ile çıkmanız çok zordur. Böyle bir şeyin tespiti her şekilde sorun yaratır. Böle bir durumdan ICANN'ın haberinin olması demek o ISP'nin elinden tüm telekomünikasyon haklarının alınması demektir.
  • 30-06-2007, 16:54:19
    #21
    Misafir
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka biri sizin IP'nizi aynı anda alamaz. 2. bir router(modem) üzerinden aynı ip ile çıkmanız çok zordur. Böyle bir şeyin tespiti her şekilde sorun yaratır. Böle bir durumdan ICANN'ın haberinin olması demek o ISP'nin elinden tüm telekomünikasyon haklarının alınması demektir.
    vallahi dostum defalarca denk geldim benim ipi kullanan online 2 kişi rast geldim.
    bir defa değil defalarca.
  • 19-07-2008, 17:25:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    güzel bilgiler, insallah kimse bu konuya bakmaz
  • 19-07-2008, 17:36:22
    #23
    dandik bi siten varsa uğraşmassında siten gelişince uğraşırsınız bunlarla