• 17-09-2009, 11:17:59
    #1
    arkadaşlar benim bmw e30 serisi üzerine bir kulübüm var.bir üyeye değerli bir hediye vermeyi düşünüyorum ama bu üyeyi nasıl seçebilirim aklımda bir fikir yok.sizce nasıl yapabilirim.
  • 17-09-2009, 11:20:26
    #2
    bir modifiye mağazasında indirim çeki olabilir
  • 17-09-2009, 11:21:38
    #3
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir modifiye mağazasında indirim çeki olabilir
    hediye zaten hazır 2000 lira değerinde 4 adet jant lastik düşünüyorum.(ama kesin değil)
    seçimi nasıl yapabileceğimi sormuştum.
  • 17-09-2009, 11:22:32
    #4
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye zaten hazır 2000 lira değerinde 4 adet jant lastik düşünüyorum.(ama kesin değil)
    seçimi nasıl yapabileceğimi sormuştum.
    pardon yanlış anlamışım site adresini verirsen ona göre bişi söyliyeceğim
  • 17-09-2009, 11:23:17
    #5
    pm attım.
  • 17-09-2009, 11:25:33
    #6
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım.
    en çok konu paylaşan ve en çok teşekkür alanlar arasında kura çek (bi prog vardı sanki varmısın yokmusundaki gibi otomatik kura çekiyodu) onu kullan bence
  • 17-09-2009, 11:36:40
    #7
    başka önerisi olan varmı ?
  • 17-09-2009, 11:37:10
    #8
    bence e30 larla ilgili sitene slogan yarışması düzenle. en beğendiğin sloganın yazarına hediye et
  • 17-09-2009, 11:37:52
    #9
    Kendi arabasını yada arabasının serisini en iyi tanıtan videoya verebilirsin.