3gden 4.5a geçip alıştıktan sonra 3gye baktığımda nasıl yaşıyormuşuz diyordum, aynı durum 4.5dan 5gde bu kadar olur mu bilemiyorum, Lte de teoride 1gbps sunuyordu 30mbpsden verdiler, 5g 10gpbs onu da gördüğüm kadarıyla 1.9gbps olarak deneyimlemişsiniz.
Ayrıca konuda bir kişi engelliymiş bende, bu kim acaba niye engellemişim diye engelini kaldırıp yaptığı yorumlara baktım. Tekrar engelledim

olumsuzluk saçıyor bazı insanlar..