• 28-09-2025, 01:16:33
    #1
    Merhabalar. Türkiyede apple pay kullanmak istiyorum. Eskiden redotpay kartımla kullanıyordum fakat şuan zen redot vs gibi kartlar cüzdana eklenirken hata veriyor. Başka bir kart önerisi veya ekleme konusunda tecrübesi olan var mıdır
  • 28-09-2025, 01:24:49
    #2
    Payooner sanal kartta eklenebiliyor.
  • 28-09-2025, 02:52:50
    #3
    Bende kartlar eklenirken Ülkenizde kullanılamamaktadır diye hata veriyor. Nasıl aşarız bu durumu?
  • 28-09-2025, 03:40:23
    #4
    zen kullanabilirsiniz
  • 28-09-2025, 07:50:46
    #5
    caner0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kartlar eklenirken Ülkenizde kullanılamamaktadır diye hata veriyor. Nasıl aşarız bu durumu?
    Telefon ayarlarından Ülke/Bölge kısmını başka bir ülke yap. Kartı eklediktn sonra tekrar türkiye yapabilirsin. Bu şekilde çalışıyordu diye hatırlıyorum.
  • 28-09-2025, 09:24:50
    #6
    Psikoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payooner sanal kartta eklenebiliyor.
    Payoneeri bireysel kullanım olarak acabiliyoruz değil mi hocam

    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zen kullanabilirsiniz
    İşte zen/redot kullaniyordum zaten; konuyada yazdım artık onlar kullanılmıyor. Eskiden kartıni ekleyenler kullanabiliyorken yeniler ekleyemiyor
  • 28-09-2025, 12:02:15
    #7
    Hocam zen kullan Gürcistan yap
  • 28-09-2025, 13:20:28
    #8
    Kurumsal Üye
    Telefon ayarlarından ülke/bölge Türkiye değilde Avrupa’dan bir ülke yapmalısınız bu şekilde payoneer redotpay nin sanal kartlarını ekleyebilirsiniz
  • 28-09-2025, 15:04:32
    #9
    Maxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ayarlarından ülke/bölge Türkiye değilde Avrupa’dan bir ülke yapmalısınız bu şekilde payoneer redotpay nin sanal kartlarını ekleyebilirsiniz
    Onlarıda denedim hocam. U.S. EU her türlü bölgelerden denedim yine de olmuyor kart ekleme kısmında dönüp dönüp duruyor