Merhabalar. Türkiyede apple pay kullanmak istiyorum. Eskiden redotpay kartımla kullanıyordum fakat şuan zen redot vs gibi kartlar cüzdana eklenirken hata veriyor. Başka bir kart önerisi veya ekleme konusunda tecrübesi olan var mıdır