her toplu mailde bu uyarıyı alıyordum:
''You don't have permission to access /forum/admin/index.php on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.''
tamm dedim, toplu özel mesaj attım yine aynı hata, sorum şu : her defasında hostçudan destek istemem şart mı ? cpanelden falan kendim çözemez miyim bu hatayı ? :/
bıktım bu uyarıdan
0
●331