• 24-08-2025, 15:13:10
    #1
    Merhabalar
    Selenium ile gmail hesabına giriş yaparken robot olarak algılıyor ve tel numarası istiyor ancak manuel olarak aynı hesaba giriş yapmaya çalışırken istemiyor.
    undetected önceden işe yarıyordu fakat şuan o da işe yaramıyor bu konu hakkında bilgisi tecrübesi olan var mıdır?
  • 24-08-2025, 15:17:56
    #2
    Yazıyorum Whatsappdan
  • 24-08-2025, 15:29:41
    #3
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Selenium ile gmail hesabına giriş yaparken robot olarak algılıyor ve tel numarası istiyor ancak manuel olarak aynı hesaba giriş yapmaya çalışırken istemiyor.
    undetected önceden işe yarıyordu fakat şuan o da işe yaramıyor bu konu hakkında bilgisi tecrübesi olan var mıdır?
    Selenium stealth ile deneyin
  • 24-08-2025, 15:33:33
    #4
    Beratkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selenium stealth ile deneyin
    Hocam tarayıcıda sorun yok tarayıcıyı bot olarak algılamıyor herhalde çünkü bir gmail attı kendi tarayıcımdan da giremedim ama telefondan denedik telefondan girdi yüksek ihtimal ilgili gmail riskli kategorisine girdi o yüzden sadece telefona izin veriyor

    Bilgilendirme Sorun çözülmüştür.