Böyle bir mail geldi? :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Böyle bir mail geldi? :S
8
●
431
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Böyle bir mail geldi? :S
07-09-2009, 15:58:02
#1
mert2407
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bugün,
info@microsoft.com
dan böyle bir mail geldi.
£500,000 has been award to you in the Microsoft Online,send us your Names/Tel/Country
nedir bu yaw?
07-09-2009, 16:02:54
#2
Lens
Ne tasdüf bu adamada gelmiş
http://msforums.ph/forums/p/42622/196701.aspx#196701
07-09-2009, 17:11:11
#3
EagleTeaM
Üyeliği durduruldu
ben Bi Anlam veremedim isimmi istiyor Ne istiyor Parası ile
07-09-2009, 17:17:28
#4
Likely
Üyeliği durduruldu
EagleTeaM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben Bi Anlam veremedim isimmi istiyor Ne istiyor Parası ile
Spam.
07-09-2009, 17:22:08
#5
YED
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Fake & Spam
07-09-2009, 17:24:08
#6
CakirTurk
Üyeliği durduruldu
phishing demek daha doğru
yani oltalama
olta atıyolar bilgilerini yllarsan avlanmış oluyon
09-09-2009, 20:47:16
#7
mert2407
var mı bende o göz!
09-09-2009, 23:06:23
#8
Seza
Bana hergün 2 tane falan geliyor, stres atıyorum
10-09-2009, 09:38:22
#9
teknolojist
Üyeliği durduruldu
pishing.. Eğer inanıp da bilgileri verirsen o bilgiler doğrultusunda yurtdışında senin adına banka işlemleri yapılır kredi kartı vs.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler