• 06-09-2009, 15:51:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar.

    Çok güzel bir online eğitim sistemi kurdum. Blog sayesinde eğitim haberleri ve yazılarımı yayınlayabiliyorum. Eğitim bölümü sayesinde de konu anlatımları testleri denemeleri falan verebiliyorum.

    Piyasadaki video dersler veya diğer dosya paylaşım siteleri veya forumlar gibi değil sistem.

    Bildiğiniz okuldaki eğitimi uygulayan sistem. Sınıf sınıf ders ders ayrılmış kurslar ve her ünitedeki konular testler...

    Konu bitirme yüzdesini test başarısını falan gösteriyor. İçerik olarak da konu anlatımları %90 oranında bitti.

    Test telif hakkı satın alarak son kalan paramıda ona verdim. Test içeriği yakında aktarılacak.

    Ayrıca konferans görüşme sistemi ile eş zamanlı eğitim bölümünü açtım.

    Bir öğretmen olarak sistem çok hoşuma gitmeye başladı. Çok verimli olacağına inanıyorum.


    Şimdi sizlere sormak istediğim bu siteyi hedef kitlesine tanıtmak için ne yapmalıyım? Kendi öğrencilerime zaten ulaşabiliyorum. Bunun yanında başka neler yapabilirim.

    Maddi durumumum oldukça suyunu çekmiş durumda projeye ayırdığım paradan yaklaşık bi 50-100 tl kaldı

    Önerilerinizi bekliyorum
  • 06-09-2009, 18:43:33
    #2
    Reklam verebilirsiniz diyeceğim de zaten tüm maddîyatınızı harcamışsınız.

    Bir öğrenci olarak kutlarım. Sadece ***** sitelerden para kazanarak Webmaster olunmuyor.
  • 06-09-2009, 18:45:41
    #3
    Tebrik ediyorum

    r10 'daki arkadaşların yardımcı olabilecegini düşünüyorum
  • 06-09-2009, 19:58:55
    #4
    Bu arada amacım para kazanmak değil. Zaten bütün üyelikler ücretsiz. Ayrıca adsense dahil olmak üzere sistemde hiçbir reklam yok.

    fikirlerinize çok ihtiyacım var.
  • 06-09-2009, 20:01:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reklam gerekli.. Reklam içinde her site yöneticisi ücret isteyecektir
  • 06-09-2009, 21:06:41
    #6
    Reklamda ücretlisinden başka neler yapabilirim?
  • 07-09-2009, 10:05:44
    #7
    Toplu mail adreslerininin birisi ile anlaşıp toplu mail mi göndertsem. Param ancak ona yetiyor.
  • 07-09-2009, 10:39:11
    #8
    maillerden dönüş çok zor hocam.
    bir öğretmen olarak merak ettim bende, online olarak demo görebileceğimiz bir sürüm var mı acaba ?
  • 07-09-2009, 10:45:58
    #9
    www.sinavoncesi.com daha yeni açıldı.