Favicon Hakkında.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Favicon Hakkında..
2
●
387
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Favicon Hakkında..
03-09-2009, 21:21:47
#1
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
Resim:
[media]http://img249.imageshack.us/img249/844/93164821.jpg[/media]
Arkadaşlar ben koymadığım halde sitenin faviconunda böyle alakasız bir "i" resimi çıktı acaba nedendir?
03-09-2009, 21:24:55
#2
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
Yokmu yardım edebilecek ACİL !
03-09-2009, 22:00:19
#3
mstgngr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İtiraf.com' un logosundaki grafik o. Aynı zamanda favicon.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler