o kadar zamandır ücretsiz kullanıyorsunz hata olunca mı rezillik oluyor?
Üstad sencede rezillik değil mi amenna bizlere free karşılıksız sayaç sunuyolar ama bizde ona bel bağlayıp başka sayaç kullanmıyoruz onun en küçük hatası senin o ay reklam almamana ve sonrasında server ödemeni yapamamana ve dahasına mâll olmuyor mu ? Sorarım sana bizim
Sayyac.Com'u kullanmadaki temel sebep
Türk Webmasterlara destek yoksa Google'ı kullanırım, vs vs... Biz hala bir şey sölemiş değiliz arada böle sorunlar yaşıyoruz ve istatistikleri düzenliyor sonraki günler sayaç bizim kızdığımız nokta
Duyurular bölümü açıldı 3 gün önceden duyursanıza böle böle diye..Veya tüm üyelerinize
E-mail atın çalışma var gibisinden...