• 23-06-2025, 12:19:57
    #1
    Selamlar,

    RoketBayim sitemin yavaş olduğunu düşünüyorum 300-500 ms arasında açılıyor yavş gibi geliyor.
    Pagespeed'de de 1 saniye civarında gösteriyor.

    Bu hostingimden kaynaklı mıdır?
    Teşekkürler.
  • 23-06-2025, 12:22:37
    #2
    Bence yavaş değil
  • 23-06-2025, 12:25:26
    #3
    sca554 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yavaş değil
    Teşekkür ettim.

    Manyak bir site var adamlar 36 ms'de açılıyor daha isteği atar atmaz sayfa geliyor bende ondan istiyom diye uğraşıyorum
  • 23-06-2025, 12:59:19
    #4
    normal hocam ama bir tık hızlı olursa efsane olur
  • 23-06-2025, 13:29:50
    #5
    bence hızı gayet iyi hocam
  • 23-06-2025, 16:23:39
    #6
    Normal bir kullanıcı olarak siteye giriş yaptığımda genel olarak yavaslık söz konusu hissetmedim bence ideal hızlarda. (profysonel acıdan bakmıyorum olaya)