• 01-09-2009, 14:48:03
    #1
    Arkadaşlar son 1 haftadır böyle sitede 1-2 saat geziyorum sonra giremiyorum ama arkadaşlarım girebiliyor sebebi ne olabilir.
    Firefox kullanıyorum aynı hata exp. veriyor.
    Modeme reset atıyorum bazen giriyor, bazen girmiyor
  • 02-09-2009, 10:55:44
    #2
    Konu güncel arkadaşlar yardım
  • 02-09-2009, 10:56:59
    #3
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu güncel arkadaşlar yardım
    Ağ bağlantılarına sağ tıklayıp özellikler diyin , dns otomatikmi görüyor IP tanımlımı
  • 02-09-2009, 10:58:19
    #4
    Arkadaşlarınız rahatça girebiliyorlarsa siz giremediğinizde ilk önce dnsleri kontrol edin olmazsa ozaman pcnize virüs bulaşmış olabilir tahminimce,iyice bir taratın ya da sorundan önceki güne geri yükleme yapın,olmadı son çare format.
  • 02-09-2009, 11:52:43
    #5
    DNS programı kullanıyor iseniz kaldırın.
    DNS adresleriniz 4.0.0.1 4.0.0.2 gibi el ile girilmiş ise otomatik seçili olsun
    Modem içerisinde özel bir ayar yapılmış olma ihtimaline karşılık. Modemi resetleyin ( yeniden başlatın demiyorum ) ve ardından kullanıcı bilgilerinizi modeme yeniden işleyin.
    Tüm bunlar çözülmüyor ise. Splitter ı değiştirin.
    Yinede çözülmüyor ise sorun büyük ihtimal virüs kaynaklıdır.

    İyi Çalışmalar
  • 02-09-2009, 12:13:08
    #6
    ZedTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .
    Tüm bunlar çözülmüyor ise. Splitter ı değiştirin.
    Yinede çözülmüyor ise sorun büyük ihtimal virüs kaynaklıdır.
    İyi Çalışmalar

    Hocam şimdi dns'ler otomatik.Dns programı kullanmıyorum ve modemde sorun yok temizledim.

    Splitter anlamadım hocam nasıl değiştirecem.

    Sitemde 1 saat anca girebiliyorum sonra gidiyor kafayı yiyeceğim az kaldı.
  • 02-09-2009, 12:17:22
    #7
    www.ktunnel.net www.proksi.org gibi sitelerden sitene ulaşabiliyor musun?
  • 02-09-2009, 13:01:39
    #8
    webadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.ktunnel.net www.proksi.org gibi sitelerden sitene ulaşabiliyor musun?
    Evet girdim hocam bunlarla ama sitem kapatılmadıki öyle bir yazı veya bildiri gelmedi.Ayrıca 5-6 k tekil hiti var hiç düşme falan yaşanmadı acaba host amı sorun var ben konu açmaya başlıyınca giremiyorum antivirüs prog. banlıyormu anlamadım.
  • 02-09-2009, 13:04:37
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    virüs vardır bendede var siteyi güncelliyorum burdan arkadaşım tamam olmuş diyo ama ben göremiyorum bi ara formatlıyacam