• 26-08-2009, 21:42:21
    #1
    Arkadaşlar bir ara bloggum fırtınası vardı.
    Hatta 3 dilde şu an.
    Site mahkeme kararıyla kapalıydı sanırım. Hala kapalı mı ?

    PS:Bugün bloggum sitelerden reklamlara tık gelmiş o yüzden soruyorum
  • 27-08-2009, 00:15:44
    #2
    kapalı hocam
  • 27-08-2009, 00:18:03
    #3
    yurt dışına ve yurt dışından girmeye çalışanlara açık .Yurt dışından girip tıklanmış olabilir reklamlara..
  • 27-08-2009, 00:19:06
    #4
    İlginç ama bugün hitler artmış reklamlara tıklanmış tesadüf olamaz herhalde.
    Açılmıştır belki de...
  • 27-08-2009, 00:43:39
    #5
    Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.