Bloggum ne durumda? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bloggum ne durumda?
4
●
399
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bloggum ne durumda?
26-08-2009, 21:42:21
#1
sesar
Arkadaşlar bir ara bloggum fırtınası vardı.
Hatta 3 dilde şu an.
Site mahkeme kararıyla kapalıydı sanırım. Hala kapalı mı ?
PS:Bugün bloggum sitelerden reklamlara tık gelmiş o yüzden soruyorum
27-08-2009, 00:15:44
#2
c0di
kapalı hocam
27-08-2009, 00:18:03
#3
myqatsel
yurt dışına ve yurt dışından girmeye çalışanlara
açık .Yurt dışından girip tıklanmış olabilir reklamlara..
27-08-2009, 00:19:06
#4
sesar
İlginç ama bugün hitler artmış reklamlara tıklanmış tesadüf olamaz herhalde.
Açılmıştır belki de...
27-08-2009, 00:43:39
#5
Ferad
Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler