• 08-03-2025, 19:59:10
    #1
    merhaba, hazır bir e-ticaret scripti kurdum hersey normal çalışıyordu. site hazır olmadığı için admin panelinden bakım moduna aldım, sonra siteden çıktım. şimdi siteadı.com/admin yazınca admin giriş sayfası açılmıyor beni direk siteadı.com ana sayfaya atıyor. admin giriş sayfasına erişemiyorum. neden kaynaklanıyor olabilir nasıl çözebilirim.
  • 08-03-2025, 21:12:07
    #2
    Bakım moduna aldığınızdan dolayı bazı yazılımlarda bütün sistemi etkisiz hale getirebiliyor. PM üzerinden anydesk iletin bi bakalım.