arkadaşlar ben yıllardır internette uğraşıyorum ama şu sedo ile hiç çalışmadım. aranızda bu işten para kazanan var mı. yani bu işin mantığı nedir. sonuçda seo olmadığı için googlede çıkamıyorsun. peki insanlar sitene nasıl geliyor. tık ücretmi ödeniyor ve ne oranda ödeme var.
evet arkadaşlar bildiklerimizi paylaşırsak ben ve bir çok arkadaşa katkı sağlanacağı düşüncesindeyim.
şimdiden teşekkürler.
sedo nasıl bir iş
0
●339