• 09-02-2025, 22:58:11
    #1
    HTML ve CSS kodları ile konu açmak istiyorum konuyu önizleme yapıyorum sadece html kodları gözüküyor satır satır. Nasıl yapılıyor?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 09-02-2025, 23:10:35
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    markdown veya bbcode kullanabilirsiniz sadece