• 17-08-2009, 18:34:54
    #1
    Blogger'den 3tane blogum var hepsinin yönetim paneline ulaşmak için 2saat bekliyorum :S Sizlerde de böylemi oluyor? Blogger yönetim paneli çok geç işliyor bende
  • 17-08-2009, 18:36:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Blogger çok yoğun bir sistem.
    binlerce üyesi var arada olur öyle yavaşlıklar
  • 17-08-2009, 18:39:46
    #3
    sorun bloggerde aynı durum bende de var şuan

    hatta giriş yapacak iken çıkış yapıyor

    ama düzelir
  • 17-08-2009, 18:40:08
    #4
    yok her zaman kullandıgım sistem ilk defa bu kadar yavaşlıyor google reklamları bile cıkmıyor bazen
  • 17-08-2009, 19:07:32
    #5
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok her zaman kullandıgım sistem ilk defa bu kadar yavaşlıyor google reklamları bile cıkmıyor bazen
    Aynen 3-4 gündür böyle inş düzelir
  • 17-08-2009, 19:43:59
    #6
    Blogger açılmıyor bende
    Açılıyordu yine bozuldu. DNS değiştieceğiz yine sanırım
  • 17-08-2009, 19:46:12
    #7
    bloggerde sorun bende 2 gündür zor giriyorum.
  • 17-08-2009, 21:35:27
    #8
    Merhabalar

    Arkadaşlar Farkında Vardıysaniz Bir Çok Siteye Girerken Yavaş Açıyor. Bunun Sebebi TTNET Gene Yurt Dışı Kablolarda Bakım Yapması.
  • 19-08-2009, 23:32:17
    #9
    nerdeyse 2haftadır hiçbir düzelme yok